Contact Center

Houd het gesprek gaande!

Uiteraard hecht uw bedrijf veel waarde aan feedback van uw klanten. Goed klantcontact staat samen met kwalitatieve producten en onberispelijke dienstverlening aan de basis van uw bedrijfsvoering.

Het contact beperkt zich niet meer tot telefoongesprekken en e-mailberichten. Steeds vaker verloopt het via sociale media. Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie het gesprek met klanten gaande houdt? Dat vereist een geïntegreerde oplossing die de traditionele contactkanalen verenigt met social media zoals Twitter, Facebook en LinkedIn.

Veel kanalen in één systeem

Kerkhoven Automatisering biedt een geïntegreerd contact center dat zeer gebruiksvriendelijk is en toch veel kanalen samenvoegt in één systeem. Nooit was het eenvoudiger om uw klanten te helpen bij hun vragen. Uw medewerkers krijgen bovendien direct overzicht in eerdere correspondentie, door te koppelen met uw bestaande CRM-systeem.

Het contact center kent vele slimme onderdelen, zoals:
  1. skill-based routing, waarbij inkomende oproepen doorschakelen naar de geschiktste medewerker die beschikbaar is
  2. geïntegreerde voice response, waarbij u telefoonmenu’s en routeringen eenvoudig aanpast via een grafische schil
  3. integratie met bestaande CRM-systemen
  4. integratie van Facebook, Twitter, LinkedIn, e-mail, sms, chat en fax
  5. aparte schermen voor medewerkers en voor supervisie

Het contact center dat Kerkhoven Automatisering ontwikkelde, onderscheidt zich in veel aspecten van andere systemen in de markt. Dat geldt onder meer voor de beschikbare functionaliteit, de schaalbaarheid en de dienstverlening er omheen.

Ondersteunde technologie

  • On-Premise: Linux & Windows
  • Cloud: Kerkhoven Automatisering Cloud, Ms Azure & AmazonEc2
  • Mobiele Client: Android & iOS
  • Database: Oracle / Postgres / MS Sql Server / Mysql
  • Systeem Intergratie: Outlook en Active Directory
  • De meest voorkomende VoIP-telefoons en Media gateways
  • CRM: RightNow, SugarCRM, Sales Force en Microsoft Dynamics

Bent u geïnteresseerd hoe ons systeem u helpt
om het gesprek met uw klant gaande te
houden? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Klik hier