Telefonie

VoIP voor maximale beschikbaarheid

Binnen uw organisatie is veel behoefte aan beschikbaarheid. Medewerkers willen onderling bereikbaar zijn, zowel op kantoor als onderweg. Ook uw klanten, leveranciers en zakelijke partners moeten hen gemakkelijk telefonisch kunnen benaderen.

Voice over IP (VoIP) is tegenwoordig een betrouwbare en schaalbare manier van bedrijfstelefonie. Bij VoIP verlopen interne telefoongesprekken via het lokale computernetwerk en externe gesprekken gaan via het internet. Dit bespaart veel kosten en maakt telefonie veel flexibeler dan voorheen. De mogelijkheden zijn talrijk. Het moet gek lopen wanneer er voor uw organisatie geen gepaste oplossing is.

Nog meer voordeel met convergence.

De specialisten van Kerkhoven Automatisering helpen graag bij de juiste keuze, correcte implementatie en zorgeloze overstap op VoIP-telefonie. Bovendien weten zij exact hoe u er nog meer voordeel uit kunt halen.

Het digitale karakter van VoIP opent namelijk vele mogelijkheden om telefonie, dataverkeer en bedrijfstoepassingen slim te koppelen (convergence). Een voorbeeld is de integratie van telefonie met programma’s voor e-mail, CRM en ERP. Hierdoor is het ook uitermate geschikt voor flexwerkers en thuiswerkers.

Trunk, On-Premises of Hosted.

Maakt u momenteel nog geen gebruik van Voice over IP, dan is de overstap naar een hosted telefooncentrale in de Kerkhoven Automatisering Cloud de meest efficiënte.

Liever een VoIP telefooncentrale op een eigen locatie, wij helpen u er graag bij. Beschikt u al over een VoIP telefooncentrale of wilt u uw huidige telefooncentrale behouden? Door gebruik te maken van onze trunk (telefoonlijn), dalen uw belkosten.

Kerkhoven Automatisering 3CX

Bent u geïnteresseerd hoe uw medewerkers beter en slimmer bereikbaar zijn? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Klik hier